Bart Meerdink
Bart Meerdink
Beeckestijn Business School

Als gastheer van het Marketing Automation & CRM event daagt Bart de sprekers uit hun ervaringen te delen. Leren van wat goed gaat, maar ook van elkaars fouten.

Laura Nuhaan
Laura Nuhaan
Microsoft

Digitale innovatie is onontbeerlijk voor echte persoonlijke klantcontacten. Hoe zorg je ervoor dat je je organisatie hierin mee krijgt en hoe bed je dit in?

Laura Nuhaan weet uit ervaring wat de valkuilen zijn en vertelt ons de succesfactoren voor executie. Ook neemt zij ons mee in de belangrijkste trends van digitale transformatie.

Marten Dames
Marten Dames
Leadscope

Vandaag zoomen we in op twee aspecten die bepalen of Marketing Automation voor jou een logische volgende stap is. Heb je marketing-automation wel nodig, gaat marketing-automation je ook omzet opleveren, kunnen we een positieve business case realiseren en ben je hier gezien je e-mailmarketing maturity al aan toe?

We doen dit door te inspireren met onze unieke brede aanpak voor het optimaliseren van je online marketing strategie en vanuit de overtuiging dat binnen e-mailmarketing een tool slechts een middel is om een doel te bereiken en daarom nooit leidend moet zijn.

Na het bijwonen van deze sessie ben je voor jezelf in staat om antwoord te geven op de vraag: heb ik Marketing Automation echt nodig?

Deze sessie wordt gegeven door Marten Dames & Dyon Metselaar

14.00 - 14.10 uur

Jeanine Onderwater
Jeanine Onderwater
Business Consultant bij BusinessBase

Klanten relevante gepersonaliseerde boodschappen sturen op het juiste moment via het juiste kanaal. Tegenwoordig een basisvoorwaarde in het klantencontact. Maar welke succesfactoren zorgen er nu echt voor dat de oplossing ook goed werkt voor jouw organisatie?

In deze sessie geeft Jeanine antwoord op de vragen: welke stappen je kunt zetten om tot een succesvolle Marketing Automation strategie te komen. Waar kan je tegen aan lopen in strategie, in samenwerking en uitvoering. Hiervoor gebruikt Jeanine een framework voor succesvol Marketing Automation implementeren welke ze tijdens de sessie zal delen met de deelnemers.

Hans Molenaar
Hans Molenaar
Directeur Beeckestijn Business School

Aan CRM en marketing automation zitten veel bedrijfseconomische aspecten. Er zijn grote kostenvoordelen te behalen maar ook bestaat de mogelijkheid veel extra opbrengsten te behalen. Hoe stel je nu een goede business case op voor CRM en Marketing Automation waarmee je management kunt overtuigen? Hoe kunnen kosten en opbrengsten op een realistische manier worden doorgerekend en hoe wordt hiermee in de praktijk omgegaan. In deze keynote vliegen de getallen om je oren maar na afloop heb je wel een idee hoe je voor jouw organisatie een business case kunt opstellen.

15.10 - 15.25 uur

Wrap up en afsluiting

Bart Meerdink
Bart Meerdink
Beeckestijn Business School

Tijdens deze sessie is er ruimte voor het stellen van vragen.