Voor wie

Hét Marketing Automation & CRM Event

De meeste organisatie werken tegenwoordig met een CRM systeem om klantgegevens vast te leggen. Toch zijn er maar weinig bedrijven die hier optimaal gebruik van maken.

Daarnaast komt steeds meer marketing automation software beschikbaar waarmee organisaties de klantinteractie aanzienlijk kunnen verbeteren. Marketing automation is niet alleen uitermate geschikt voor leadmanagement en nurturing maar ook voor het verbeteren van de communicatie rondom customer service.

Door CRM en marketing automation goed in te richten kan de customer experience en rendement op marketingbestedingen aanzienlijk worden verbeterd. Sterker nog! Goede customer experience en klantinteractie worden een randvoorwaarde voor succes.

Wat kun je verwachten?

CustomerTalk organiseert deze middag voor iedereen die aan de slag wil met CRM en/of marketing automation of de bestaande implementatie naar een hoger plan wil brengen. Je kunt zelf kiezen welke parallelsessie je wilt bijwonen.

5 Redenen om te komen

  • Inzicht in laatste trends- en ontwikkelingen
  • Praktische informatie om succesvol met CRM en marketing automation aan de slag te gaan
  • Digitale “goody bag” met rapporten, presentaties en andere relevante whitepapers
  • Netwerken met collega’s en CRM en Marketing Automation professionals
  • Veel praktische tips die je meteen kunt toepassen

Voor wie?

  • klantenmanagers
  • crm manager
  • marketeers
  • sales- en accountmanagers
  • campagne managers
  • leidinggevenden verantwoordelijk zijn voor klanten
  • customer contact center managers
  • customer insight managers
  • customer experience managers